Sunday, February 19, 2012

2012

Eftersom jag inte legat med ngn ny i år (förrän nu), så har jag inte haft så stort behvov av att uppdatera. Mn hur som helst, så var det två av mina elever som luskat fram mitt nummer, från en av mina kollegor. Det var trevligt, eftersom Jag märkt att Isabella, visat lite intresse för mig. Hon och hennes kompis Jane ville ivf förla med oss ut och härja... Så vi körde en för förfest hos mig, vidare till en annan kompis, ut på krogen, vidare till kompisen igen, till vi hamnade hos mig igen. Jag visste redan sedan länge att det skulle bli åka av eftersom vi redan hånglat osv.
Det var ett helt ok ligg, som inne höll allt man kan tänka sig. Jag kom inte då på natten,.. Men när jag vaknade på morgonen, så körde vi igen och då kom jag relativt snabbt faktiskt. Orkade inte hålla ut på det egentligen.

Vi får se hur det blir med liggandet i år... Har ju legat väldigt lågt, även om jag inte har saknat chanser. Har liksom inte haft ngt behov av att träffa brudar och ha rajtan tajtan. Man kanske ska försöka hitta tillbaka till den vågen?!

No comments:

Post a Comment